Komunikace s podřízeným

Co je nového?

Přejeme našim obchodním partenerům úspěšný nadcházející rok 2019. Nový rok také znamená nové výzvy. Jsme hrdí na to, že Vám můžem... více

GlobTime Consulting, s.r.o.

Jeronýmova 724
411 17 Libochovice

Tel./Fax: +420 416 591 147
Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz

IČO: 25482319

DIČ: CZ25482319

Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?

Manažerské dovednosti
44%
Řízení projektů
17%
Obchodní dovednosti
21%
Vyjednávání
18%
Celkem hlasovalo 2296 lidí.


Obsah:

  • Co se především očekává od manažera v dynamicky se rozrůstající společnosti?
  • Jak předcházet konfliktním situacím?
  • Jaké jsou styly vedení a řízení lidí?
  • Jak dosáhnout efektivní rovnováhy mezi spoluúčastí pracovníků a direktivním řízením?
  • Jak stanovit cíle a sledovat jejich plnění?
  • V jakých situacích můžeme přenášet pravomoci a delegovat?
  • Jakým způsobem vést hodnotící rozhovor s podřízenými?
  • Zásady motivace. Jak pokárat bez demotivujících efektů?
  • Jak reagovat na omyly a chyby?

Cíl:

  • Zlepšení komunikace a spolupráce s podřízenými
  • Zvýšení loajality, aktivity, samostatnosti a zodpovědnosti podřízených
  • Zepšení zpětné vazby a kontroly
  • Zavedení jednotného způsobu řízení (jednotná manažerská firemní kultura)


Frekvence:
na základě požadavku

Délka:
2 dny

Cílová skupina:
Všichni manažeři společnosti
 

Copyright © 2010, GlobTime Consulting, s. r. o. Webdesign a optimalizace pro vyhledávače: GRAFART STUDIO®