Obsah:
- Osvojit si schopnost posoudit každého zákazníka podle míry atraktivnosti a našeho postavení u klienta.
- Řídit vývoj spolupráce se zákazníkem v jednotlivých fázích vývoje vztahu se zákazníkem a dlouhodobě řídit spolupráci se zákazníkem.
- Aktivně plánovat a používat mechanismy připoutání zákazníka.
- Jak poskytovat profesionální klientský servis?
- Dokázat se efektivně připravit na jednání se zákazníky.
- Stanovení si prodejních priorit.
- Jak úspěšně řešit konflikty?
Cíl:
- Jak připravit a vést úspěšné jednání s interními i externími klienty?
- Jak využít námitek druhých k dosahování vlastních cílů?
- Jak rozpoznat nečisté vyjednávací taktiky?
Frekvence:
na základě požadavku
Délka:
2 dny
Cílová skupina:
obchodnici, kteří potřebují prodejní dovednosti ke každodenní praxi