Dovednosti prodejce II

Co je nového?

Přejeme našim obchodním partenerům úspěšný nadcházející rok 2019. Nový rok také znamená nové výzvy. Jsme hrdí na to, že Vám můžem... více

GlobTime Consulting, s.r.o.

Jeronýmova 724
411 17 Libochovice

Tel./Fax: +420 416 591 147
Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz

IČO: 25482319

DIČ: CZ25482319

Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?

Manažerské dovednosti
44%
Řízení projektů
17%
Obchodní dovednosti
21%
Vyjednávání
18%
Celkem hlasovalo 2296 lidí.

Obsah:                     

  • Osvojit si schopnost posoudit každého zákazníka podle míry atraktivnosti a našeho postavení u klienta.
  • Řídit vývoj spolupráce se zákazníkem v jednotlivých fázích vývoje vztahu se zákazníkem a dlouhodobě řídit spolupráci se zákazníkem.
  • Aktivně plánovat a používat mechanismy připoutání zákazníka.
  • Jak poskytovat profesionální klientský servis?
  • Dokázat se efektivně připravit na jednání se zákazníky.
  • Stanovení si prodejních priorit.
  • Jak úspěšně řešit konflikty?

 

Cíl:                            

  • Jak připravit a vést úspěšné jednání s interními i externími klienty?
  • Jak využít námitek druhých k dosahování vlastních cílů?
  • Jak rozpoznat nečisté vyjednávací taktiky?

 

Frekvence:             

na základě požadavku

Délka:                                  

2 dny 

Cílová skupina:     

obchodnici, kteří potřebují prodejní dovednosti ke každodenní praxi

Copyright © 2010, GlobTime Consulting, s. r. o. Webdesign a optimalizace pro vyhledávače: GRAFART STUDIO®