Co je nového?
Přejeme Vám klidně prožité svátky a úspěšný start do nového roku. Těšíme se na pokračující spolupráci s Vámi.
... víceGlobTime Consulting, s.r.o.
Jeronýmova 724
411 17 Libochovice
Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz
IČO: 25482319
DIČ: CZ25482319
Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?
Manažerské dovednosti | |
41% | |
Řízení projektů | |
19% | |
Obchodní dovednosti | |
21% | |
Vyjednávání | |
20% | |
Celkem hlasovalo 5190 lidí. |
Obsah:
- Osvojit si schopnost posoudit každého zákazníka podle míry atraktivnosti a našeho postavení u klienta.
- Řídit vývoj spolupráce se zákazníkem v jednotlivých fázích vývoje vztahu se zákazníkem a dlouhodobě řídit spolupráci se zákazníkem.
- Aktivně plánovat a používat mechanismy připoutání zákazníka.
- Jak poskytovat profesionální klientský servis?
- Dokázat se efektivně připravit na jednání se zákazníky.
- Stanovení si prodejních priorit.
- Jak úspěšně řešit konflikty?
Cíl:
- Jak připravit a vést úspěšné jednání s interními i externími klienty?
- Jak využít námitek druhých k dosahování vlastních cílů?
- Jak rozpoznat nečisté vyjednávací taktiky?
Frekvence:
na základě požadavku
Délka:
2 dny
Cílová skupina:
obchodnici, kteří potřebují prodejní dovednosti ke každodenní praxi