Dovednosti prodejce II

Co je nového?

Blíží se doba vánočních  svátků a novoročních předsevzetí. Partneři společnosti Globtime Vám do nich přejí jak pohodu a klid, ta... více

GlobTime Consulting, s.r.o.

Jeronýmova 724
411 17 Libochovice

Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz

IČO: 25482319

DIČ: CZ25482319

Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?

Manažerské dovednosti
44%
Řízení projektů
17%
Obchodní dovednosti
21%
Vyjednávání
18%
Celkem hlasovalo 2594 lidí.

Obsah:                     

  • Osvojit si schopnost posoudit každého zákazníka podle míry atraktivnosti a našeho postavení u klienta.
  • Řídit vývoj spolupráce se zákazníkem v jednotlivých fázích vývoje vztahu se zákazníkem a dlouhodobě řídit spolupráci se zákazníkem.
  • Aktivně plánovat a používat mechanismy připoutání zákazníka.
  • Jak poskytovat profesionální klientský servis?
  • Dokázat se efektivně připravit na jednání se zákazníky.
  • Stanovení si prodejních priorit.
  • Jak úspěšně řešit konflikty?

 

Cíl:                            

  • Jak připravit a vést úspěšné jednání s interními i externími klienty?
  • Jak využít námitek druhých k dosahování vlastních cílů?
  • Jak rozpoznat nečisté vyjednávací taktiky?

 

Frekvence:             

na základě požadavku

Délka:                                  

2 dny 

Cílová skupina:     

obchodnici, kteří potřebují prodejní dovednosti ke každodenní praxi

Copyright © 2010, GlobTime Consulting, s. r. o. Webdesign a optimalizace pro vyhledávače: GRAFART STUDIO®