Key account

Co je nového?

Přejeme našim obchodním partenerům úspěšný nadcházející rok 2019. Nový rok také znamená nové výzvy. Jsme hrdí na to, že Vám můžem... více

GlobTime Consulting, s.r.o.

Jeronýmova 724
411 17 Libochovice

Tel./Fax: +420 416 591 147
Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz

IČO: 25482319

DIČ: CZ25482319

Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?

Manažerské dovednosti
44%
Řízení projektů
17%
Obchodní dovednosti
21%
Vyjednávání
18%
Celkem hlasovalo 2296 lidí.

Obsah:                                

  • Význam zvláštního přístupu ke klíčovým zákazníkům
  • Jaký přístup zvolit k různým typům zákazníků
  • Jak si stanovit priority a s strategii v přístupu ke klíčovým zákazníkům
  • Jak si vytvořit vyvážený soubor zákazníků.
  • Jak identifikovat kritické faktory, které mohou ovlivnit kvalitu obchodního vztahu
  • Jak připravit a provést schůzku s klíčovým zákazníkem

 

Cíl:                            

  • Schopnost odhalit důležitost partnerů v rozhodovacím procesu zákazníka a jak je ovlivnit
  • Schopnost vytvořit překážky pro konkurenci na straně zákazníka
  • Schopnost vytvořit si dobrý plán pro spolupráci se zákazníkem

                                  

Frekvence:             

na základě požadavku

Délka:                                   

1-2 dny

Cílová skupina:     

manažeři a obchodníci firmy

Copyright © 2010, GlobTime Consulting, s. r. o. Webdesign a optimalizace pro vyhledávače: GRAFART STUDIO®