Co je nového?
Přejeme Vám klidně prožité svátky a úspěšný start do nového roku. Těšíme se na pokračující spolupráci s Vámi.
... víceGlobTime Consulting, s.r.o.
Jeronýmova 724
411 17 Libochovice
Mobil: +420 724 356 133
E-mail: globtime@globtime.cz
IČO: 25482319
DIČ: CZ25482319
Nelze hlasovat vícekrát.
Jaký otevřený seminář by byl pro Vás zajímavý?
Manažerské dovednosti | |
39% | |
Řízení projektů | |
20% | |
Obchodní dovednosti | |
21% | |
Vyjednávání | |
20% | |
Celkem hlasovalo 5935 lidí. |
Obsah:
- Význam zvláštního přístupu ke klíčovým zákazníkům
- Jaký přístup zvolit k různým typům zákazníků
- Jak si stanovit priority a s strategii v přístupu ke klíčovým zákazníkům
- Jak si vytvořit vyvážený soubor zákazníků.
- Jak identifikovat kritické faktory, které mohou ovlivnit kvalitu obchodního vztahu
- Jak připravit a provést schůzku s klíčovým zákazníkem
Cíl:
- Schopnost odhalit důležitost partnerů v rozhodovacím procesu zákazníka a jak je ovlivnit
- Schopnost vytvořit překážky pro konkurenci na straně zákazníka
- Schopnost vytvořit si dobrý plán pro spolupráci se zákazníkem
Frekvence:
na základě požadavku
Délka:
1-2 dny
Cílová skupina:
manažeři a obchodníci firmy